моніторинг якості освіти





МОНІТОРИНГ

Головне завдання розвитку системи моніторингу в школі – отримання об’єктивної інформації про якість надання освітніх послуг, оперативне прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що сприятимуть розвитку галузі й усуватимуть недоліки в навчально-виховному процесі.

Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення про моніторинг якості освіти у школі, згідно з річним планом роботи школи, з метою відстеження динаміки навчальних досягнень було здійснено моніторинг успішності учнів з математики та української літератури за І семестр 2023-2024 навчального року.

Завданням моніторингу якості знань з базових дисциплін є:

1. Оцінити навчальну спроможність учнів до опанування навчального матеріалу з базових дисциплін та вивчити тенденції в підвищенні якості знань

2. Визначити причини недостатнього рівня якості знань учнів і шляхи їх подолання

3. Скласти програму регулювання та корекції рівня знань учнів відповідно до вимог Державного стандарту

Для того щоб дослідження були корисними для всіх учасників навчально-виховного процесу, виникає необхідність у поданні матеріалів дослідження у формі узагальнюючих таблиць, моніторингових карт...


Моніторингова карта рівня навчальних досягнень учнів

з математики за результатами І семестру 2023/2024 н. р.

Клас

Кількість учнів

Початковий рівень

%

Середній рівень

%

Достатній рівень

%

Високий рівень

%

Рівень якості знань (В+Д)

Рівень компетентності (В+Д+С) К-сть учнів/%

5

10

0

0

1

10

5

50

4

40

7/80,7

12/100

6

7

0

0

1

16,6

4

66,6

2

30

8/80

10/100

7

12

0

0

4

16,6

7

66,6

1

16,6

5/82

6/100

8

9

0

0

4

36,3

3

45,4

2

18,1

7/63

11/100

9

5

0

0

1

20

2

40

2

40

6/75

8/100


Вчитель математики : Федевич Олег Іванович


Моніторинг з математики у 9 класі 2023

Червень
Рівень навчальних досягнень

Клас
К-ть учнів
Високий
достатній
середній
початковий
% якості
9
5
20%
60%
20%
0%
80%


Моніторингова карта рівня навчальних досягнень учнів

з української літератури за результатами І семестру 2023/2024 н. р.

Клас

Кількість учнів

Початковий рівень

%

Середній рівень

%

Достатній рівень

%

Високий рівень

%

Рівень якості знань (В+Д)

Рівень компетентності (В+Д+С) К-сть учнів/%

5

10

0

0

1

8,3

7

75

2

16,7

11/91,7

12/100

6

7

0

0

0

0

5

76

2

23

7/77,8

7/77,8

7

12

0

0

1

8,3,

9

75

2

16,7

11/91,7

12100

8

9

0

0

2

36,3

5

45,4

2

18,1

6/60

10/100

9

5

0

0

1

20

2

40

2

40

6/75

8/100


Вчитель української літератури Федевич Галина Петрівна



 Із даних дослідження видно, що вищий показник якості навченості учнів з : 
української літератури. 
Нижчий показник якості навченості мають учні з математики.

РЕКОМЕНДАЦІЇ
    • Проаналізувати матеріали довідки за підсумками моніторингового дослідження результатів семестрового (2023-2024 н. р.) оцінювання.
    • Обговорити результати,  на нараді при директору, батьківських зборах.
    • Розробити заходи щодо поліпшення якості навчання та викладання з урахуванням наведеної у таблиці.
    • Створити умови для дотримання процедури проведення різних видів контрольного оцінювання знань, умінь і навичок учнів, забезпечити об’єктивний підхід до оцінювання результатів навчальної діяльності та зведення до мінімуму певних суб’єктивних чинників.
    • Розробити плани корекційної роботи для учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень. 
    • Забезпечити здійснення постійного аналізу стану якості освіти на рівні класу, школи.
    • Дані моніторингового дослідження врахувати при визначенні рейтингу класів, вчителів.
Заступник директора з НВР_____________ Руна  Г.М.



Моніторинг з математики у 9 класі 2023

Грудень
Рівень навчальних досягнень

Клас
К-ть учнів
Високий
достатній
середній
початковий
% якості
9
5
40%
40%
20%
0%
80%




Моніторинг з математики у 9 класі 2023

Вересень
Рівень навчальних досягнень

Клас
К-ть учнів
Високий
достатній
середній
початковий
% якості
9
5
20%
40%
40.5%
0%
60%


Моніторинг з української мови у 9 класі 2023
Вересень
Рівень навчальних досягнень

Клас
К-ть учнів
Високий
достатній
середній
початковий
% якості
9
5
40%
20%
40%
0%
60%





Моніторинг з української мови у 9 класі

Вересень
Рівень навчальних досягнень

Клас
К-ть учнів
Високий
достатній
середній
початковий
% якості
9
5
20%
40%
40%
0%
60%
Грудень
Рівень навчальних досягнень

Клас
К-ть учнів

Високий
достатній
середній
початковий
% якості
9
5
40%
40%
20%
0%
80%

Немає коментарів:

Дописати коментар