МОНІТОРИНГ
Головне завдання розвитку системи моніторингу в школі – отримання об’єктивної інформації про якість надання освітніх послуг, оперативне прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що сприятимуть розвитку галузі й усуватимуть недоліки в навчально-виховному процесі.
Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення про моніторинг якості освіти у школі, згідно з річним планом роботи школи, з метою відстеження динаміки навчальних досягнень було здійснено моніторинг успішності учнів з математики та української літератури за І семестр 2023-2024 навчального року.
Завданням моніторингу якості знань з базових дисциплін є:
1. Оцінити навчальну спроможність учнів до опанування навчального матеріалу з базових дисциплін та вивчити тенденції в підвищенні якості знань
2. Визначити причини недостатнього рівня якості знань учнів і шляхи їх подолання
3. Скласти програму регулювання та корекції рівня знань учнів відповідно до вимог Державного стандарту
Для того щоб дослідження були корисними для всіх учасників навчально-виховного процесу, виникає необхідність у поданні матеріалів дослідження у формі узагальнюючих таблиць, моніторингових карт...
Моніторингова карта рівня навчальних досягнень учнів
з математики за результатами І семестру 2023/2024 н. р.
Клас |
Кількість учнів |
Початковий рівень |
% |
Середній рівень |
% |
Достатній рівень |
% |
Високий рівень |
% |
Рівень якості знань (В+Д) |
Рівень компетентності (В+Д+С) К-сть учнів/% |
5 |
10 |
0 |
0 |
1 |
10 |
5 |
50 |
4 |
40 |
7/80,7 |
12/100 |
6 |
7 |
0 |
0 |
1 |
16,6 |
4 |
66,6 |
2 |
30 |
8/80 |
10/100 |
7 |
12 |
0 |
0 |
4 |
16,6 |
7 |
66,6 |
1 |
16,6 |
5/82 |
6/100 |
8 |
9 |
0 |
0 |
4 |
36,3 |
3 |
45,4 |
2 |
18,1 |
7/63 |
11/100 |
9 |
5 |
0 |
0 |
1 |
20 |
2 |
40 |
2 |
40 |
6/75 |
8/100 |
Вчитель математики : Федевич Олег Іванович
Червень
| |||||||
Клас | К-ть учнів | Високий | достатній | середній | початковий | % якості | |
9 | 5 | 20% | 60% | 20% | 0% | 80% | |
Моніторингова карта рівня навчальних досягнень учнів
з української літератури за результатами І семестру 2023/2024 н. р.
Клас |
Кількість учнів |
Початковий рівень |
% |
Середній рівень |
% |
Достатній рівень |
% |
Високий рівень |
% |
Рівень якості знань (В+Д) |
Рівень компетентності (В+Д+С) К-сть учнів/% |
5 |
10 |
0 |
0 |
1 |
8,3 |
7 |
75 |
2 |
16,7 |
11/91,7 |
12/100 |
6 |
7 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
76 |
2 |
23 |
7/77,8 |
7/77,8 |
7 |
12 |
0 |
0 |
1 |
8,3, |
9 |
75 |
2 |
16,7 |
11/91,7 |
12100 |
8 |
9 |
0 |
0 |
2 |
36,3 |
5 |
45,4 |
2 |
18,1 |
6/60 |
10/100 |
9 |
5 |
0 |
0 |
1 |
20 |
2 |
40 |
2 |
40 |
6/75 |
8/100 |
Вчитель української літератури Федевич Галина Петрівна
Грудень
| |||||||
Клас | К-ть учнів | Високий | достатній | середній | початковий | % якості | |
9 | 5 | 40% | 40% | 20% | 0% | 80% | |
Вересень
| |||||||
Клас | К-ть учнів | Високий | достатній | середній | початковий | % якості | |
9 | 5 | 20% | 40% | 40.5% | 0% | 60% | |
Вересень
| |||||||
Клас | К-ть учнів | Високий | достатній | середній | початковий | % якості | |
9 | 5 | 40% | 20% | 40% | 0% | 60% | |
Вересень
| |||||||
Клас
|
К-ть учнів
|
Високий
|
достатній
|
середній
|
початковий
|
% якості
| |
9
| 5
| 20%
| 40%
| 40%
| 0%
| 60%
| |
Грудень
| |||||||
Клас
|
К-ть учнів
|
Високий
|
достатній
|
середній
|
початковий
|
% якості
| |
9
| 5
| 40%
| 40%
| 20%
| 0%
| 80%
|
Немає коментарів:
Дописати коментар