👩🦰🧔Поради для батьків✅Джерело: інтернет
Правила прийому до закладу освіти
Зарахування дітей до 1-го класу
Приймання дітей до першого класу здійснюється на безконкурсній основі. Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту»для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:
1.Заява батьків (або особи, яка її заміняє ) про зарахування
2.Копія свідоцтва про народження дитини (оригінал пред’являється)
3.Копія документу про реєстрацію місця проживання або про право користування житлом (оригінал пред’являється)
4.Медична довідка №086-1/0 та копія довідки про щеплення №063/0
5.Висновок ІРЦ (для дітей з особливими освітніми потребами)
Зарахування дітей до 2-9-х класів
Як правило, зарахування дітей до перевідних класів здійснюється за умови переводу дитини з одного навчального закладу до іншого.
Підставою для зарахування дитини є:
1.Заява батьків (або особи, яка її заміняє )
2. Копія свідоцтва про народження дитини
3. Медична довідка встановленого зразка (ФОРМА № 086-1/0, затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 № 682, зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 23.05.2012 № 382).
4. Особова справа дитини
проходження медогляду
Як подати заяву на зарахування до першого класу під час карантину? МОН надало роз'яснення
05.04.2020
Через карантин школи зможуть приймати документи для зарахування у перший клас онлайн або переносити термін їхнього прийому залежно від карантину
МОН повідомляє, що через карантин школи зможуть приймати документи для зарахування у перший клас онлайн або переносити термін їхнього прийому залежно від карантину. Відповідне роз’яснення.
«Закон, прийнятий заради запобігання епідемії COVID-19, дозволяє змінювати режим роботи установ на період карантину – це стосується і закладів освіти. Тобто прийом документів для зарахування може бути організований гнучко, у тому числі – онлайн. Зокрема, це стосується і зарахування до перших класів», – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
Рішення про гнучкий режим прийому документів на час карантину може прийняти засновник закладу загальної середньої освіти.
Зокрема, засновник може дозволити подавати документи в сканованій формі електронною поштою без електронного цифрового підпису. Вхідні документи, отримані у такий спосіб, реєструються окремо від інших документів із зазначенням електронної адреси відправника і адресата.
Згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, терміни прийому документів для зарахування до закладу визначають органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади. При цьому термін прийому заяв не може бути меншим за один місяць.
«Терміни прийому документів для зарахування визначають на місцях. Однак через епідеміологічну ситуацію ми рекомендуємо організувати цей процес після карантину. Також нагадуємо, що під час зарахування до першого класу заборонено проводити конкурси та заходи для перевірки знань і компетентностей дитини. Це допустимо лише для приватних закладів освіти та спеціалізованих закладів системи культури та спорту», – наголосила Любомира Мандзій.
Інформацію про терміни прийому документів та способи їхнього подання має бути оприлюднено впродовж двох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. Заклади освіти або їхні засновники мають опублікувати її на власних вебсайтах.
Нагадаємо, згідно із Законом «Про повну загальну середню освіту», структуру навчального року та форми організації навчання, зокрема і під час карантину, визначає педагогічна рада закладу освіти.
Щодо прийому дітей до перших класів
органам місцевого самоврядування,
директорам закладів загальної середньої освіти
до перших класів
У таких закладах рекомендуємо заздалегідь розглянути перспективи і можливості створення додаткових класів, використання змінності навчання, раціональної організації освітнього процесу, переглянути, у разі необхідності, закріплення території обслуговування за закладами загальної середньої освіти.
При зарахуванні дітей необхідно дотримуватися Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 6 Порядку органам місцевого самоврядування та місцевим органам виконавчої влади рекомендовано щороку не пізніше ніж за один місяць до завершення прийому документів, необхідних для зарахування, визначати дату початку їх приймання. Такий строк не може бути меншим одного місяця. Таким чином, батькам чи іншим законним представникам, які подадуть документи, необхідні для зарахування дітей, у строки, визначені відповідними органами місцевого самоврядування чи місцевими органами виконавчої влади або ж у травні поточного року, не може бути відмовлено у прийнятті відповідних документів.
Для зарахування до І класу необхідно надати заяву про зарахування за зразком, встановленим Додатком 1 до Порядку. До такої заяви обов'язково має бути додано:
1) копію свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред'являється оригінал відповідного документа);
2) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о.
Оригінал або копія документа про попередньо здобуту освіту при зарахуванні до 1 класу не подається.
Наголошуємо на вичерпному характері переліку документів, визначених у пункті 4 розділу І Порядку, добровільності надання інших додаткових документів, зокрема необхідних для першочергового зарахування, і відповідно неприпустимості вимог з боку працівників закладів загальної середньої освіти щодо обов'язкового їх надання.
При цьому, варто звернути увагу, що місце проживання дитини або її батьків (одного з її батьків) та місце реєстрації їхнього проживання не є тотожними поняттями, тому практика використання місця реєстрації як єдиного можливого підтвердження відповідного місця проживання є неприпустимим обмеженням права дитини на першочергове зарахування. Зазначене вище підтверджується, зокрема, абзацом другим статті 2 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», згідно з яким реєстрація місця проживання чи місця перебування особи або її відсутність не можуть бути умовою реалізації прав і свобод, передбачених Конституцією, законами чи міжнародними договорами України, або підставою для їх обмеження.
Для підтвердження інформації про місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу загальної середньої освіти рекомендуємо використовувати перелік документів, визначений пунктом 8 Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 (далі - Порядок ведення обліку), що урегульовує питання ведення відповідного реєстру дітей, у тому числі шляхом внесення до нього даних за письмовою заявою батьків (одного з батьків) дитини чи її законних представників. При цьому, для підтвердження інформації про місце проживання дитини має бути надано один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):
- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
- довідку про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб";
- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
- довідку про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);
- акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини”);
- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.
Таким чином, директори закладів загальної середньої освіти при вирішенні питання щодо першочергового зарахування дитини до 1 класу та розгляді документів, що мають підтверджувати місце проживання дитини або її батьків (одного з батьків) на території обслуговування відповідного закладу загальної середньої освіти, мають переконатися у тому, що документ:
а) містить інформацію, яка підтверджує чи посвідчує місце проживання дитини або її батьків (одного з батьків) на території обслуговування відповідного закладу загальної середньої освіти;
б) складено, видано чи посвідчено особою, яка уповноважена на це відповідно до закону;
в) складено за формою та з реквізитами, визначеними відповідним нормативно-правовим актом.
Насамкінець, привертаємо увагу, що відповідно до Кримінального кодексу України до кримінальної відповідальності можуть бути притягнені як службові, так і будь-які інші особи, які підробили та/або використали завідомо підроблений документ з метою підтвердження права дитини на першочергове зарахування до 1 класу закладу загальної середньої освіти.
Заступник Міністра Вадим Карандій
Пам’ятка для батьків щодо організації дистанційного навчання дитини під час карантину
Згідно з Положенням про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 педагогічний колектив школи організовує освітній процес для здобувачів освіти з використання технологій дистанційного навчання. Навчання здійснюється згідно розкладу уроків на ІІ семестр 2019-2020 навчального року.
Дистанційне навчання в нашій школі реалізується шляхом використання онлайн платформи Classroom, онлайн спілкування Viber, Facebook, сайт школи http://school6.ck.sch.in.ua/, персональні сайти вчителів інші веб-ресурси.
1-4 класи
Дистанційне навчання здійснюється за допомогою:
- спільнот у Viber, персональних сайтів вчителів початкових класів, онлайн- уроків видавництва «Ранок», платформи vchy.com.ua, EDUGAMES;
- організація дистанційного навчання вдома, контроль за навчанням та виконанням завдань покладається на батьків або осіб які їх заміняють.
5-9 класи
Дистанційне навчання на онлайн платформі Classroom:
- з кожного предмету навчального плану створено окремий клас.
- виконання домашнього завдання обмежено в часі (до наступного уроку);
- звертаємо увагу на те що, учні 7-11 класів можуть самостійно реєструватися в Classroom за допомогою власних Google акаутнів.
Учні 5-6 класів можуть здійснювати вхід тільки з акаунтів батьків за їх дозволом.
- організація дистанційного навчання вдома, контроль за навчанням та виконанням завдань покладається на батьків або осіб які їх заміняють.
Поради батькам про безпечне використання дітьми інтернет-ресурсів
Чим небезпечний інтернет для дітей?
Програма «Безпечний інтернет для дітей»
Як убезпечити дитину? Поради батькам
У кожного віку - свої запити
Довіра має бути обопільним
Батьки – головний авторитет
o паспорт громадянина України
(тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання,
посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка
потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий
захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини;
o документ, що засвідчує право
власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу
тощо);
o документ, що засвідчує право
користування житлом (договір найму, піднайму, оренди тощо);
o довідка про взяття на облік
внутрішньо переміщеної особи;
|
o довідка про реєстрацію місця
проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);
o витяг з Єдиного державного
демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи
(дитини або одного з її батьків);
o довідка про проходження служби у
військовій частині;
o рішення суду, яке набрало законної
сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання
за особою права користування житловим приміщенням або права власності на
нього, права на реєстрацію місця проживання;
o акт обстеження умов проживання,
акт обстеження матеріально-побутових умов.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар